dilluns, 4 de juliol del 2011

Vídeo para reflexionar sobre nuestras actitudes y nuestro mundo

Os propongo que escuchéis esta conferencia de Joan Melé, Subdirector de Triodos Bank, realizada el 6 de mayo de 2010, como representante de un banco ético cuyo fundamento es la elección de empresas éticas y solidarias donde invertir el dinero, Joan Melé, Subdirector General de Triodos Bank http://www.triodos.es/, expone la urgencia de vincular Conciencia y dinero.
Verdaderamente, hemos llegado a un punto en que hemos perdido nuestra ética moral y la individualidad es lo que se prioriza. Estamos olvidando que somos parte de una sociedad y que hemos de luchar por que todo funcione a nivel global, no por que funcionemos a nivel individual.
Aquí os dejo una hora de ciertas teorías que vale la pena escuchar y reflexionar sobre ellas.

4 comentaris:

  1. Una conferncia molt interessant, Encara. Ya l'havía vist, però no la recordava. Té les idees mot clares. Tots ho tendrím que entendre, de la meteixa manera, per anar bé. fins aviat

    ResponElimina
  2. Gracias a la tangana organizada en el blog de nuestra común y querida amiga Montserrat, llego a tu cala. Me gustaron mucho tus argumentos allí, por respetuosos pero contundentes. Y me gusta mucho el giro contundente de este blog que tiene, por lo poco que he visto, tanto de social.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. glups, repetí contundente... la segona vegada volia dir "comprometido".

    Em sento com quan la primera vegada que entres a la casa d'algú, obres la boca i fots la pota. Ja em perdonaràs...

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies, m'estimo moltíssim a la Montserrat i sé que ho estarà passant molt malament amb aquesta tangana. Avui aniré a fer un cafetó amb ella per a tranquil·litzar-la i donar-li un gran petó.
    Jo no sóc tan constant com la Montserrat,jaja, escric molt de tant en tant, quan per educació no sóc capaç de dir a algú que això no està bé o quan trobo una cosa verdaderament injusta.
    Gràcies, novament, benvingut/da.

    ResponElimina